22 Ağustos 2016 Pazartesi

Dennis Smith Röportajı/Çeviri



  Dennis Smith önümüzdeki sezon North Carolina State ile ilk yılını geçirecek.O hız,atletizm ve oyun kurucu yetenekleri ile dolu olan 1.88 boyunda bir Point Guard.Geçtiğimiz hafta adidas Nations'da onu izleyen gözlemcilere harika bir oyun ve liderlik gösterdi.Geçtiğimiz yıl bütün lise sezonunu kaçırmasına sebep olan ACL sakatlığını tamamen atlatmış gözüküyor.Bu etkinlik sırasında bende onunla oturup konuşma fırsatı yakaladım,bütün olgunluğu ve karizması ile soruları cevapladı.







Sahalara geri dönmen ve tekrar adidas Nations'da oynamanla ilgili konuşalım.

Bu harika.Burası geçen yıl ACL yaşadığım yer.Bu yüzden buraya dönebildiğim için tanrıya şükrediyorum.Buraya tekrar gelebildiğim için çok minnettarım.

Bir yıl önce sakatlandığını bildiğin salona dönerken içinde bir isteksizlik oldu mu?

Hayır.Dürüst olmak gerekirse bu benim kafamın içinde.Geri döndüğümden beri koruyucu,dizlik vs. kullanmadım.ACL kafa olarak beni etkilemedi.

Lise gösteri maçlarını kaçırmak seni üzdü mü?Birçok oyuncu McDonald's All-American veya Jordan Classic hayali ile yaşar.

Bu hayatın bir parçası.Elimizde olmayan bazı şeyler yaşanır,geçer.Şuan bunu motivasyon olarak kullanıyorum.

Buraya gelirken fikrin neydi?Tüm günlerde oynamak mı yoksa ilk gün oynayıp yeterli demek mi?

Başlangıçta çok fazla oynamak istemedim.Bir maç oynayıp diğerini pas geçmeyi düşünüyordum.Fakat koç beni çağırdı ve bende onun söylediklerini yaptım.

Bence gözlemciler seni dizinde herhangi bir koruma olmadan görünce şaşırdılar.Bu çok pozitif.Gerçekten iyi oynadın,patlamalar sergiledin.Rehabilitasyon sürecini nasıl hızlıca atlatıp oynamaya başladın?

10 hafta önce sağlığıma kavuşmuştum.Yorucu antremanlar yaptım.Her gün çalıştım,yogaya başladım.Sadece tekrar sakatlanmamak için kendimi hazırlamaya çalıştım ve herşey iyi gidiyor.

Chris Paul kampında biraz paslanmış gibi hissettin mi?

Orada gayet iyiydim.Ama tam olarak formda değildim,şuan da değilim.Sezon başlarken forma girmek amacım.

Önümüzdeki sezondan beklentilerin,hedeflerin neler?

Maçları kazanmak.En önemlisi bu.Oraya gitmek ve kazanmak istiyorum.

NC State ile bir Final Four takımı olabilir misiniz?Hedeflerden biri bu mu?

Her maçı düşünüyoruz.Her seferinde bir adım.Ama şampiyonluğu alabileceğimize inancım tam.Sanırım herkes buna inanıyor.Odaklanmış oyunculara sahipseniz her zaman başarabilirsiniz.






Seni daha önce izlememiş birine kendi oyununu nasıl tanıtırsın?

Kazanmak için gerekeni yaparım.Ben bir mücadeleciyim kendimi böyle tanıtabilirim.

Bir lider olabildiğini düşünüyor musun?Sence sahada konuşmak ne kadar önemli?

Gidip herkesle konuşmuyorum.Fakat sahada bir sese ihtiyaç oluyor.Ve ben oyun kurucuyum,bu benim işim.

Doğal bir lider gibi gözüküyorsun.Bu gerçekten içinden gelen,doğal bir şey mi?

Evet.Anasıfı,ilkokul ve birinci sınıf bu her zaman böyleydi.Kendimi lider gibi hissediyorum.

Büyürken izlediğin,örnek aldığın oyuncular var mı?

Chris Paul çünkü o her zaman ligdeki en iyi oyun kurucu.Lige geldiğinde Derric Rose favori oyuncumdu,hala öyle.Onu çok izledim.Ve Damian Lillard.

Diz sakatlığına dönelim.Yazın çok uzun olduğunu ve sonunda kendini zorladığını düşündün mü yoksa sadece gerçekleşen bir şanssızlık mıydı?

Kendimi suçladım.Yeterince hazırlanamamışım.Lisedeyken daha fazla ağırlık çalışmalıydım.Şuan tekrar sakatlanmamak için herşeyi yapıyorum.

Birinci sıra olmak hedeflerinden biri mi?

Herkes bunu ister.Bende bunu gerçekleştirebilmek için yapılacakları yapıyorum.

Çalışman gereken yönün hangisi?

Herşey.Fiziksel oyun,şutlar,top hakimiyeti,savunma.Ve sesli kalabilmek.Bu gerçekten önemli.Yani herşeye çalışıyorum.

Ve kolej seçimin.NC State ile oynama nedenin ne?Senin için ne yaptılar?

Sadakat ve ilişkilere önem veririm.Burada her maç bunlar var.Koç sürekli bunları uyguluyor.Bunlar benim için değerli.

Son olarak önümüzdeki sezonun kadrosu hakkında konuşalım.Sence ne kadar iyisiniz?

Gerçekten iyi bir takımımız var.Geçen sezon kağıt üstündekinden kötüydük.Bazı sebeplerden yetenekleri sergileyemedik.İnanıyorumki bu sefer herşey güzel olacak.Terry Henderson ve Torin Dorn takıma katıldılar.Ayrıca Ömer Faruk Yurtseven var,onunla her gün konuşuyorum.Herkes çok yakın,kardeş gibiyiz.Gerçekten iyi olacağız.





nbadraft.net sitesinden çevrilmiştir.

Orjinal Link: http://www.nbadraft.net/dennis-smith-interview

0 yorum:

Yorum Gönder